dimarts, 9 d’abril del 2013

L'AMISTAT ÉS IMPORTANT



Hi havia una vegada una nena molt trista perquè estava molt sola i una tarda va pensar: “Podria fer un viatge. Li vaig a preguntar al meu pare”.
-      Pare, puc fer un viatge?
-      Si, filla.
-      Gràcies, pare.
I la nena, que es deia Emilia va agafar les seves coses i va marxar.
Va passar per un bosc molt gran. Pel bosc va trobar una nena petita que estava plorant, i li va preguntar:
-      Què et passa?
-      Sóc molt lletja!
-      No, no importa el de fora, sols importa el de dins. I ara que et sents millor em dius el teu nom?
-      Em dic Gemma.
-      Quin nom més bonic!
-      I tu?
-      Emília. Vols ser la meva amiga, Gemma?
-      Sí!!!
-      Em vols acompanyar?
-      Si!!!
La Gemma va acompanyar l’Emília i van seguir pel bosc, però es va posar boira i es van separar perquè no es podien veure bé.
Quan es van trobar la Gemma i l’Emília, la Gemma va dir:
-      M’has abandonat!
-      No t’he abandonat!
-      De veritat?
-      Si, ha estat sense voler.
-      D’acord
-      Perdona’m!
Després van trobar una cabanya feta de verdures, hi van entrar i van veure que hi vivia una bruixa bona que va transformar la Gemma en una nena molt bonica. Ella li va dir:
- Gràcies!
- De res!
I va tornar a casa de l’Emilia i es va quedar allí.

Emma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada