dimarts, 9 d’octubre del 2012

EM DIC JEAN PAUL



Em dic Jean Paul. Tinc 8 anys, vaig néixer a Hospitalet, a l’hospital Selva de Mar, el dia 6 d’agost de 2004.
Tinc 4 germans i es diuen: Jack, Richard, Maria Àngels, i Maria Fernanda. Els meus pares es diuen: Manel i Janet . La meva mare és d’Equador i el meu pare de Barcelona.
Visc al nord del barri de Roquetes.
A la meva habitació hi ha un pòster del Barça de la Mundial de Clubs.
Els meus amics són aquests: El Raül, el Brian, l’Abdelaziz i el Jose.
Sóc  molt llest. M’agraden les Matemàtiques, Llengua, Català i Anglès.
M’agrada el futbol i el meu equip és el FC Barcelona.
M’agrada anar a la Biblioteca per llegir.
També m’agrada anar en el transport públic, fer excursions per la muntanya, fer passejos llargs, també la Mercè i Festes Majors
M’agrada córrer i fer esports com per exemple : El futbol, el bàsquet i el tenis.
M’agraden molt els macarrons i les llenties.
De gran m’agradaria ser un futbolista perquè m’agrada moltíssim el futbol i voldria jugar al Futbol Club Barcelona.
Jean Paul Artigas Lanas     
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada