dimarts, 30 d’octubre del 2012

LES VACANCES



He anat a la piscina i he jugat a la pilota amb la meva germana, i m’ho he passat bé jugant a la pilota amb la meva germana.
També he anat a la platja i he jugat a la pilota i a llençar globus i m’ho he passat  molt bé jugant a la pilota.
També he anat a la illa Fantasia amb la meva germana, el germà, la mare i el pare. M’ho he passat molt bé tirant-me pel tobogan. Quan em tirava pel tobogan hi havia una piscina a baix. Quan la meva germana es tirava pel tobogan cridava molt. Jo em vaig tirar amb el meu germà que tenia molta por de tirar-se. Al final ell es va tirar pel tobogan  i el pare i la mare també.
Després vàrem anar al Mac Donald i a llocs de l’Heron City.
Quan he arribat a casa he jugat amb la wii, al joc de Presin Cats o al Mario carts  amb el meu cosí.
marcos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada