dimarts, 6 de novembre del 2012

LES VACANCES



Vaig anar a la platja amb la mare i m’ho vaig passar molt bé.
També vaig anar al meu país on vaig veure la meva família. Vaig jugar amb la meva cosina i amb el meu cosí.
Vam anar al circ  amb la mare i el cosí.
Amb el pare ens hem fet fotos.
Vaig anar a la casa dels meus tiets i em vaig  quedar a dormir  tres dies. Vaig jugar a l’ordinador, vaig  anar a passejar, vam  veure animals com vaques, cavalls, porcs, gallines, pollets, gats...
També vaig jugar  amb  els amics. Vaig passar el meu aniversari, i em van regalar una nina.
Vaig fer els deures, he practicat les multiplicacions i he fet coses divertides. He conegut moltes coses noves. He llegit molt i he après moltes coses.
En aquestes vacances ho he passat molt bé.
Sofia Rodríguez 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada