dimarts, 13 de novembre del 2012

LES VACANCES



Aquestes vacances he anat al Perelló i ens hem menjat un gelat de la Xixonenca. Jo em vaig menjar un de dos boles, una de síndria i l’altra de taronja. Després vam passar pel port i vam veure crancs. També ens vam banyar a la piscina i al següent dia vam anar a la platja amb els meus germans, l´Arnau i el Guillem, i també amb el meu  pare i la meva mare .
Hem anat a Arenys de Mar a casa de la nostra tieta que havia convidat a la meva altra tieta i a la meva àvia i ens havia fet un menjar molt bo. També ens han regalat un puzle que es podia pintar, un pot per fer bombolles de sabó i un puzle de platja.
Unes setmanes després vam anar al terreny dels meus avis i ens vam quedar a menjar. Jo vaig fer un nino de plastilina amb peus, cap, cabells, unes mans i una gorra.
Vaig tornar a Barcelona i tenia moltes ganes de tornar a l´escola amb els meus amics .
Marta Verges Aguila

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada