dimarts, 5 de febrer del 2013

EL MEU MILLOR VIATGE



A les vacances d´estiu vaig anar al meu país que es diu Paraguai. Hi vaig veure la meva cosina que es diu Brenda, el meu cosí que es diu Xavier i la meva tieta que es diu Mariela. També vaig jugar a fet i amagar, i a amagar la pilota, i a no fer moviments.
Feia un fred que pelava i no es podia creure com feia tant de fred. A vegades venien els meus tiets i els meus cosins i jugàvem a la Nintendo i sopaven a vegades brou de peix .
Hi vaig anar en avió . Abans d´arribar al meu país vam fer escala a Roma  i vam fer fotos a dintre de l´ aeroport. Després d´ esperar dues hores vam volar catorze hores fins arribar a Argentina. De nou, després de vuit hores d´espera vam volar al Paraguai.
Va ser un viatge molt llarg però m’ho vaig passar molt bé amb la meva família.
Vaig arribar a Barcelona amb molta alegria d’haver vist a la família.
 
Sofia Rodríguez 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada