dimarts, 18 de desembre del 2012

HE TROBAT UN ANIMAL



Un dia vaig  andar a la piscina a nedar. Era estrany perquè no hi havia ningú. Quan em vaig tirar a l’aigua vaig descobrir una ombra molt gran i fosca que nedava per damunt i per davall de l’aigua. Era un tauró!
El vaig tocar al nas i es va tranquil·litzar. Amb la boca ben oberta em va parlar:
- Porta’m al mar que aquí no puc respirar de tant clor que han posat a l’aigua!.
El meu pare em va ajudar. El meu pare va portar una vella banyera per llençar-la al Punt Verd, i vaig posar el tauró dins la barrera amb una mica d’aigua. El vam portar a la platja ràpidament, perquè l’aigua s’escapava pel forat del desaigua.
Tota la gent va sortir corrent de la platja quan van veure que hi deixàvem un tauró.
El tauró va nedar lliure i els va dir:
- No us atacaré mentre nedi per aquí. Vigilaré que ningú s’ofegui.
Així la gent va tornar a la platja i van nedar tranquils.
Andy

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada