dimecres, 12 de juny del 2013

EL CAP DE SETMANA DE CARNESTOLTES



El dia nou de febrer de 2013 vaig anar a la rua de carnaval del barri de Verdum. Anàvem de fons marí.
Després vam anar a la rua de Via Júlia on es juntaven totes les comparses de Nou Barris.
El dia següent vaig anar a la plaça Àngel Pestanya on feien una festa semblant a la de disfresses. Hi havia músics i també moltes disfresses de diferents tipus. Jo em vaig disfressar de grangera i els meus germans d’abella.
Després vam anar a dinar a un bar. Vam menjar macarrons amb tomàquet i llom a la planxa.
Després vaig anar a casa de la Martina a jugar i vam baixar una altra vegada a la plaça. Allà vam jugar amb la Mar. La Mar és una filla d’uns amics dels meus pares. Els seus pares es diuen Eva i Miquel Àngel, i té un germà que es diu Roc.
Després de tot això vaig tornar a casa i vam fer un pastís, i així es va acabar la festa del Carnestoltes.
Bé, encara no s’ha acabat del tot ja que falten complir les consignes del Rei Carnestoltes de l’escola.

Lola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada