dimecres, 12 de juny del 2013

EL MEU VIATGE A L'ÍNDIA



A l’Índia m’he divertit molt i he anat al temple i també a comprar moltes coses: els meus vestits i els de la meva germana i de la meva mare. També he anat a dos casaments que duren tres dies.
Hi tinc dues àvies. Amb una hi he viscut deu dies i amb l’altra la resta de temps.
Vam viatjar la meva mare i jo. El pare es va quedar uns dies a Barcelona.
Quan el pare va arribar vam anar a casa de la germana de la meva mare, només a dormir una nit a casa seva. El dia següent vaig anar a casa de l’altra àvia.
Allà vaig anar a fer una volta en la moto del meu tiet i després vaig anar a casa de l’altre tiet perquè tenim quatre cases juntes.
Amb la filla del tiet hem jugat a jocs de l’Índia i després al “pilla-pilla”, al fet i amagar, a estirar corda i a tocar fusta. En aquest, si toquem un arbre, el que la para ja no ens pot agafar i ha d’agafar els altres nens que estan jugant. Cal tocar la fusta amb la mà perquè el que la para no et pugui agafar.
Després hem anat a dormir.
Al dia següent han pujat a l’autobús que va a l’escola dels nens i nenes. Quan ja havien marxat jo vaig tornar a casa, em vaig rentar les dents i la cara al lavabo. L’àvia m’escalfa la llet i vaig a jugar.

Ravneet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada