dimarts, 5 de març del 2013

EL MILLOR VIATGE DE LA MEVA VIDA



Fa molt temps, quant jo encara era petita, vam fer un viatge a l´illa del Hierro i després a l´illa de Gran Canaria on vam agafar un cotxe amb dos motors i vam llogar una casa. Al següent dia vam anar a veure les dunes de sorra i jo i l´Arnau ens tiràvem per les dunes. Després vam anar a veure el poble i vam menjar molt bé. A la casa l´Arnau va posar la tele fins que es va fer fosc i ens vam anar a dormir. Dormíem en lliteres.
L’endemà ens vam banyar a la piscina i jo vaig banyar el meu “beiby born´´ que després no parava de pixar aigua. La mama va fer un esmorzar molt bo. Aquell dia no vam fer caminades,  llavors jo vaig aprofitar per dibuixar la casa i fer fotos, A la tarda l´Arnau i jo vam jugar a la pilota fora i vam descobrir el jardí del veí  perquè s’havia colat la pilota. El veí ens va deixar passar i la vam agafar. Després vam comprar una llaminadura i ens la vam menjar.
Al següent dia vam tornar cap a Barcelona però segur que un altra dia hi tornem.

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada